Nowy wizerunek DOT2DOT

Przejdź do treści

Ponad 30 lat doświadczenia

Chociaż już od ponad 30 lat produkujemy papierowe opakowania dla firm z całego świata, DOT2DOT w obecnym kształcie powstało w 2017 roku w wyniku połączenia trzech wiodących polskich firm w branży opakowaniowej: Graf-Pozu z Batorowa, Druku Markuszewscy z Gdańska i Drukpolu z Sulejówka. Klientami naszej spółki są największe światowe korporacje oraz średniej wielkości firmy, dla których zrealizowaliśmy już ponad 22 000 projektów.

Ostatnie 5 lat było bardzo ważne w życiu firmy: to właśnie w tym czasie udało nam się w pełni połączyć 3 osobne zakłady produkcyjne w jedną sprawnie działającą firmę, a także opracować naszą zieloną filozofię rozwoju.

DOT2GREEN, w trosce o lepsze jutro

W DOT2DOT naszym celem jest zrównoważony rozwój, zakładający minimalizację naszego wpływu na środowisko naturalne. To właśnie w ramach tej strategii opracowaliśmy DOT2GREEN, czyli naszą zieloną filozofię. W ramach DOT2GREEN podejmujemy szereg działań, mających na celu ochronę środowiska naturalnego. Więcej na temat działań, jakie podejmujemy w ramach walki o ochronę środowiska znajdziecie w zakładce poświęconej DOT2GREEN.

To właśnie zrównoważony rozwój i skupienie na rozwoju ekologicznych sposobów produkcji sprawiły, że zdecydowaliśmy się na nowy branding.

Nowy wizerunek DOT2DOT

Zmianie uległo nie tylko nowe logo czy nasze kolory firmowe. Chcieliśmy, aby DOT2DOT była postrzegana jako firma nowoczesna, oferująca zaawansowane rozwiązania (w szczególności rozwiązania eko), kreatywna i elastyczna w podejściu do współpracy z klientem. Nasza strategia zakłada jeszcze większy nacisk na zrównoważony rozwój, czego wyrazem jest m.in. rozwój zielonych  technologii, w tym naszej autorskiej technologii laminowania bez tworzyw sztucznych ECOLURE®. Nasz nowy branding ma podkreślać te cechy. Nowe logo, które jest jednocześnie wizualnym rozwinięciem hasła „packaging shapes the image” (czyli: opakowanie kształtuje wizerunek) jest połączeniem charakterystycznych dla nas kropek i kwadratu, czyli właśnie opakowania, które wpływa na wizerunek produktu. Również nasze kolory, ciepły szary oraz zielony, już na pierwszy rzut oka powinny informować o filarach naszej działalności.

Nowe logo, ekologiczne możliwości

Oczywiście sama filozofia rozwoju byłaby niewystarczająca, gdyby nie była poparta konkretnymi działaniami. Nieustannie inwestujemy w nasz nowoczesny park maszynowy, który liczy już 42 maszyny produkcyjne oraz 20 000 miejsc paletowych, co pozwala nam na produkcję 1,5 biliona opakowań rocznie. Potrzebę produkcji ekologicznych opakowań na dużą skalę dostrzegają również nasi klienci, do których należą między innymi największe światowe korporacje. Chociaż oczywiście największym zainteresowaniem cieszy się nasza technologia ECOLURE®, oferujemy również doradztwo naszego działu badań i rozwoju, odpowiedzialnego za projekty plastic to paper! Dowiedz się więcej

Zostaw odpowiedź

Powrót na górę strony